5 ЛЕСНИ УПРАЖНЕНИЯ, С КОИТО ДА ПРЕБОРИМ БОЛКИТЕ В ГЪРБА

13.04.2017 г.
273 прочитания
0 коментара
Все повече хора започват да страдат от болки в гърба, кръста, врата и раменете, а възрастовата граница на хората с подобен тип оплаквания пада рязко надолу и вече се срещат дори при подрастващите. Една от основните причини за този дискомфорт е заседналият начин на живот, намаленото движение в ежедневието ни и седналата позиция, в която все повече хора работят.

Болките в гърба не бива да бъдат пренебрегвани. При продължителен дискомфорт, дори елементарните на пръв поглед оплаквания, могат да доведат до загуба на съня, липса на активност, повишаване на телесното тегло и дори до възникване на депресия.  Ако и вие имате подобни оплаквания, то днес ще ви предложим няколко лесни и практични упражнения, които можете да правите вкъщи и те ще облекчат схващанията и паренето, които изпитвате на моменти.

Цялата тренировка ще ви отнеме не повече от 5 минути на ден, но ще повлияе добре не само на тялото ви, но и на тонуса. Само след няколко седмици ще усетите разликата – тялото ви ще стане по-гъвкаво, стойката ви значително ще се подобри. Можете да правите петте упражнения сутрин преди работа, като така ще се отървете от схващанията, ако сте спали неудобно. Ако ги практикувате вечер, напълно ще се отървете от болките в гърба.
Ето ги и самите упражнения:

1. Започваме с разтягане на врата. Седнете на пода с кръстосани крака, като поставете лявата си ръка върху дясната страна на главата и леко издърпайте главата в противоположна посока към лявото рамо. Стремете се да не повдигате рамото нагоре. Вдишайте и издишайте дълбоко 3 пъти, след което върнете главата в начална позиция и повторете същото упражнение с дясната ръка.

2. Време е за разтягане на долната част на гърба и седалището. Легнете на пода по гръб, задължително леко разкрачени, така че да са на нивото на раменете и ги свийте в колената, така че ходилата да са ви стъпили на пода. Сложете десния крак върху левия над коляното. Придърпайте левия крак към тялото като го придържате с ръце за задната част на бедрото. Задръжте в тази позиция за 3 дълбоки вдишвания, след което сменете крака.

3. Сега ще освободим напрежението в гърба. Седнете със свити колене, като разположите левия крак върху десния. Поставете дясната ръка от външната страна на противоположното коляно. Изправете добре гърба и поставете другата ръка на пода зад вас. Внимателно завъртете тялото наляво, като водещи в случая са главата и торса. Задръжте в тази позиция за 3 дълбоки вдишвания, след което повторете упражнението на другата страна.

4. Време е за разтягане. Застанете на колене и протегнете ръцете напред. Поемете няколко дълбоки вдишвания, след което преместете ръце надясно, без да изменяте позицията на тялото (както сочат стрелките на часовника в 2 без 10). Заели тази позиция, отново вдишайте дълбоко и издишайте три пъти. След това, преместете ръцете колкото се може по-назад и повторете вдишванията и издишванията три пъти.

5. При всяка тренировка е важна релаксацията в нейния край. Легнете отново по гръб и издърпайте краката към гърдите си със сгънати колене. Отново вдишайте и издишайте три пъти.

Това са упражненията, които можете да правите в домашни условия и ще облекчат болките в гърба, кръста, врата и раменете.

Виж още

ЧУДОТВОРНАТА БИЛКА ЖЪЛТ КАНТАРИОН - ПОЛЗИ И ВРЕДИ
10.04.2017 г.
Жълтият кантарион се препоръчва при депресивни състояния, умора, вътрешни инфекции, менопауза и много други. Учeните са категорични, че е противопоказно да се приема заедно с противозачатъчни или от бременни жени.
упражнения, облекчение, болка в гърба и кръста, гимнастика,

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай
"; if ($(selector).find(".attachment").length>=12) { swal('Максималният брой на снимки е достигнат', '', 'error'); } else { $(selector).append(imageTemplate); } } $(function () { $('#upload_images').uploadifive({ 'auto': true, 'buttonClass': 'btn btn-red', 'buttonText': 'Добави снимки', 'queueID': 'add-images-queue', 'removeCompleted': true, 'formData': { 'timestamp': '1547121597', 'uploadAs': 'addComment', 'selector': '.photos.sortable' }, 'uploadScript': '/page/upload', 'onUploadComplete': function (file, data) { eval(data); } }); });

Последни с видео

Ябълката и зеленият чай - в топ листата на най-полезните за здравето
08.12.2016 г.
305 гледания
Мийте яйцата преди употреба при съмнение за салмонела
03.11.2016 г.
270 гледания
zazdraveto.bg