След 40 - 4 вида тренировки

03.11.2016 г.
114 прочитания
0 коментара
С напредването на годините всички органи в човешкия организъм претърпяват промяна. След 40-годишна възраст с всяка изминала година мускулната маса и функциите намаляват, като това в по-голяма степен е валидно за хора, които не са физически активни – от 3 до 5% за едно десетилетие. При тях е задължително да се случва възстановяване на мускулите, за да се засили метаболизмът. Ускоряването на обмяната спомага за регулирането на теглото и кръвната захар. 

С напредването на възрастта нараства значението на подвижността. Човешкото тяло крие невероятни възможности и независимо от годините неговата сила може да бъде съхранена, категорични са експертите. Резултатите  не идват автоматично, макар повечето хора да очакват това да се случи почти мигновено. Нужно е време и редовни упражнения.

Специалистите препоръчват на хората след 40-годишна възраст да наблягат на 4 вида тренировки : 
  1. за сила
  2. равновесие
  3. издръжливост
  4. упражнения за разтягане.      

Може да използвате

Хранителни добавки АМИНОЛИВ ®
АМИНОЛИВ ®
При проблеми с черния дроб от различно естество!
Хранителна добавка за здрави стави, кости и сухожилия Неофлексин 30
СТАВЕН КОМПЛЕКС НЕОФЛЕКСИН®
При проблеми  и болки в ставите, костите, хрущялте и сухожилията!


Хранителни добавки Кардиохелп
КАРДИОХЕЛП ® МАКС + ПОДАРЪК КОЕНЗИМ Q10
Подпомага и подобрява процесите на сърцето и функцията на съдовата система!
 
Хранителни добавки за подсилване на имунната система - Витамин с + Пчелно млечице
ВИТАМИН С + ПЧЕЛНО МЛЕЧИЦЕ
Мощен комплекс за засилване обмяната на веществата и укрепване, физическа сила и издръжливост на организма!
Източник: Кредо Уеб (credoweb.bg)

Виж още


Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай