След 40 - 4 вида тренировки

03.11.2016 г.
131 прочитания
0 коментара
С напредването на годините всички органи в човешкия организъм претърпяват промяна. След 40-годишна възраст с всяка изминала година мускулната маса и функциите намаляват, като това в по-голяма степен е валидно за хора, които не са физически активни – от 3 до 5% за едно десетилетие. При тях е задължително да се случва възстановяване на мускулите, за да се засили метаболизмът. Ускоряването на обмяната спомага за регулирането на теглото и кръвната захар. 

С напредването на възрастта нараства значението на подвижността. Човешкото тяло крие невероятни възможности и независимо от годините неговата сила може да бъде съхранена, категорични са експертите. Резултатите  не идват автоматично, макар повечето хора да очакват това да се случи почти мигновено. Нужно е време и редовни упражнения.

Специалистите препоръчват на хората след 40-годишна възраст да наблягат на 4 вида тренировки : 
  1. за сила
  2. равновесие
  3. издръжливост
  4. упражнения за разтягане.      
Източник: Кредо Уеб (credoweb.bg)

Виж още


Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай