Шест начина да успокоим тревожното дете

12.06.2017 г.
222 прочитания
0 коментара

Не само възрастните могат да са засегнати от психически проблеми. Децата също могат да страдат от тревожност отвъд нормалните страхове на детството. Между шест и осемнадесет процента от децата и подрастващите са засегнати от тревожни разстройства, които могат да доведат до депресия, ниски резултати в училище и в някои случаи употреба на наркотици. Научете кои са признаците и лечението на тревожността и как да предпазите децата си от нея.

1. Определете причината
Първата крачка, която трябва да предприемете, за да помогнете на детето си да преодолее чувството на тревожност, е да разберете какво го предизвиква – проблеми в училище, в отношенията с околните или тормоз. Идентифицирането на основния източник на тревога на детето може да помогне на родителите да се намесят или да потърсят професионална помощ, ако има нужда.

2. Спрете да се стресирате
Родителите могат да помогнат на децата изпитващи тревожност като се справят по-добре със собствената си тревожност. Справянето със стреса и тревожността донякъде е научено поведение. Съвсем естествено е децата да прихващат поведението на родителите си. Децата често се обръщат към родителите си, когато не знаят как да се чувстват. Ако имат тревожни родители, те ще се научат, че на конкретната ситуация трябва да отговорят с тревожност. Справянето със стреса по позитивен начин може да научи децата да контролират стреса и тревожността си.

3. Премахнете околните стресори
Средата вкъщи е ключова за психическото здраве на детето. Употребата на наркотици от родителите, домашното насилие и караниците могат да допринесат за негативни чувства и тревожност при децата. Ако негативната среда започне да влияе на психическото здраве на детето, родителите трябва да предприемат подходящите стъпки, за да намалят тези отрицателни влияния.

4. Увеличете комуникацията
Важен начин за лечение на тревожността на детето е откритата комуникация. Децата, които изпитват тревожност често се затварят в себе си. Ако забележите, че детето ви се изолира от другите, е важно да започнете да комуникирате и да му покажете, че може да говори с вас за страховете и тревогите си. Ако родителите забележат рязка промяна в поведението на детето си, особено ако има спад в социалното им функциониране или представяне в училище, те трябва да обсъдят какво може да се случва. Започването на комуникация също ще даде възможност на родителите да научат децата си на стратегии за справяне със стреса като техники за релаксация и дихателни упражнения.

5. Ангажирайте децата си
Излизането от вкъщи и общуването с други деца може да помогне на малките да се справят с тревожността. Важно е да включите децата си в социални дейности като групи, клубове, организации и спорт. Това ще ги поддържа активни, щастливи и общителни и може да им помогне да избегнат източници на тревога като тормоз, наркотици, социални мрежи, кибертормоз, телевизия и други.

6. Разпознайте страховете, но не им се поддавайте
Не давайте на децата си причина да се тревожат. Използвайки думите, тона на гласа си и езика на тялото, разпознайте страховете на детето си, но не ги подсилвайте. Дайте на детето си да разбере, че разбирате страха му и няма проблем да се страхува, но и че не е нужно.
 

Виж още

mliako
ДЕЦАТА, КОИТО ПИЯТ КРАВЕ МЛЯКО, СА ПО-ВИСОКИ ОТ ОСТАНАЛИТЕ
09.06.2017 г.
Децата, които пият краве мляко, обикновено са по-високи от тези, които консумират мляко от други животни или други подобни растителни напитки.
Това са установили канадски медици, публикувайки своето проучване в американското списание за клинично хранене (American Journal of Clinical Nutrition)
 
Бадем
СЪРЦЕТО "ОБИЧА" БАДЕМИ И ОРЕХИ. КЪПИНИТЕ И МАЛИНИТЕ - ПЪРВИ СРЕД ПЛОДОВЕТЕ СРЕЩУ ВИСОК ХОЛЕСТЕРОЛ
07.06.2017 г.
      Много проучвания показват, че високото съдържание на фитостероли в бадемите (около 34 мг за 30 г бадеми), съдейства за намаляване концентрацията на "лошия" холестерол в организма. В допълнение, съдържанието на витамин Е (половината от дневната доза се съдържа само в 30 грама бадеми) ще помогне в борбата срещу сърдечносъдовите заболявания, като предотвратява образуването на кръвни съсиреци. Ядките от своя страна, благодарение на високото съдържание на антиоксиданти и омега-3„ също са полезни за здравето на сърцето. Те съдържат главно полиненаситени мастни киселини, някои от които форма на алфа-линоленова киселина, омега-3. Тези мастни киселини са всъщност "добри мазнини" за здравето на сърдечносъдовата система, тъй като намаляват нивата на липидите в кръвта.
 

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай