По-спокойни през целия ден - 5 начина да го постигнем



От ранна възраст стресът е част от нашето ежедневие. Всички сме били програмирани да го очакваме и приемем - като се започне от училищния стрес в ранна възраст до трудностите на зрелостта, трафика, работата и всеки друг аспект от нашия живот. Често се чувстваме стресирани за привидно обикновени неща. И ако си мислите, че всичко това е безобидно, помислете отново. Стресът може да причини много повече от схващане в раменете. Той е свързан с много болести и дори някои хронични заболявания.

Стресът може да причини физически симптоми и да доведе до умора, главоболия, безсъние и повишено кръвно налягане. Дългосрочните ефекти включват затлъстяване, сърдечни заболявания и диабет. Опитайте тези пет прости начина да се стресирате по-малко и да намалите въздействието на стреса върху здравето си днес:
  1. Кажете НЕ! Казвайте „не“ и спрете да се опитвате да угодите на всички. Просто не можете да правите всеки щастлив през цялото време. Ако графикът ви вече е пълен, спрете да приемате нови задачи. В началото може да е трудно, но ще се почувствате по-добре след това. Започнете с малките неща и се научите да казвате „не“ повече, за да можете да казвате „да“ на нещата, които наистина искате да направите.
  2. Дишайте дълбоко и бавно. Това е нещо, което можете да направите навсякъде и по всяко време. Резултатите са незабавни и веднага ще се почувствате по-добре.
  3. Излезте навън на свеж въздух. Природата действа отпускащо, а свежият въздух е безценен. Дори и ако е само за няколко минути, смяната на обстановката, естествената светлина и кислородът веднага ще повдигнат настроението ви. Част сте от нещо по-голямо от бюрото ви, деловата среща или проекта. Свържете се с природата и се почувствайте по-спокойни.
  4. Запишете си го. Как се чувствате? Какво искате всъщност? Какво не искате? Изкарайте мислите от главата си и ги излейте на хартия, за да се освободите от натрупаните емоции и впечатления. Не е нужно да пишете роман, няколко реда са достатъчни. Дръжте си една тетрадка под ръка и периодично се отърсвайте от мислите.
  5. Направете си масаж на ръцете с ароматерапия. Извадете любимия си ароматизиран лосион и се отпуснете. Това е лесен трик да си обърнете малко внимание и да се насладите на приятен мирис. Използваме ръцете си по цял ден, така че те определено се нуждаят от грижа. Ароматерапията ще ви отпусне.
Това са само няколко бързи и лесни стратегии за справяне със стреса през деня. Ако проблемът се задълбочи, обърнете се към лекар. Не се страхувайте да потърсите помощ – здравето ви си струва!

Виж още

Периодично гладуване - ползи и вреди за нашето здраве
Периодично гладуване - ползи и вреди!
20.09.2018 г.
Периодично гладуване - ползи и вреди за нашето здраве. Процеси на детоксикация, ниски нива на холестерол, регенериране на имунни клетки, дехидратация и киселини.

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай