Най-добрите храни за плосък корем – Част 2


Чушки камби
Дори и да се храните добре, и да тренирате редовно, ако сте постоянно тревожни, това може да попречи на плочките ви да се покажат. Когато се стресираме, тялото ни започва да произвежда хормона кортизол, който кара тялото да се запасява с повишаващи холестерола мазнини в областта на талията. Добрата новина е, че храни богати на витамин C като чушки, броколи и брюкселско зеле могат да ви помогнат да изчистите тези мазнини. Германски учени са открили, че това вещество намалява нивата на кортизол по време на стресови ситуации. Това от своя страна помага на плочките да се покажат.

Пълнозърнеста паста
Сигурно знаете, че кафявото е по-добро, но знаете ли защо? Това е така, тъй като пълнозърнестите храни съдържат три части от зърното, а това означава, че са пълни с нутриенти и фибри. Така че другия път изберете пълнозърнестите спагети пред белите. Разнообразявайте с други храни като леща, нахут, черен боб и киноа.

Тиква
Освен че една трета от препоръчителния дневен прием на фибри, една чаша от този богат на вещества, сладък зеленчук съдържа 30% от дневните ви нужди витамин C. Тялото използва това вещество, за да сформира мускули и кръвоносни съдове. То може дори да подпомогне на плочките, като разкрие ефекта от тренировките според учени от университета в Аризона.

Бобови храни
Леща, нахут, грах и боб – все магически зърна, които разкриват плочките. Едно четири седмично испанско проучване открива, че диета с ограничаване на приема на калории, включваща бобови храни четири пъти седмично, подпомага отслабването по-ефективно от подобна диета, но без бобови. Тези които консумирали редовно бобови забелязали също подобрение в нивата на „лошия” ЛДЛ холестерол и систоличното кръвно налягане.

Овесени ядки
Да, овесените ядки са пълни с въглехидрати, но освобождаването на захарите се забавя от фибрите и тъй като овесените ядки съдържат също 10 грама протеин на половин чаша, те доставят устойчива, подпомагаща коремните мускули енергия. Освен това тези фибри са разтворими, което намалява риска от сърдечни заболявания.

Сладки картофи
Сладките картофи са пълни с фибри, помагащи ни да горим мазнините, и бавни въглехидрати, такива които се храносмилат бавно и ни държат заситени и енергични по-дълго. Но магическите съставки тук са каротеноидите, антиоксиданти, които стабилизират нивата на кръвната захар и намаляват инсулиновата резистентност, което предотвратява калориите да се трансформират в мазнини. А техният висок витаминен профил, включващ А, C и B6, осигурява повече енергия за тренировките.

Елда
Елдата не съдържа глутен и е чудесен източник на протеин, защото осигурява всички девет незаменими аминокиселини, които тялото не може да произведе само. Но това с което е най-ценна елдата е високото съдържание на магнезий и фибри. Фибрите забавят храносмилането, което помага за поддържането на нивата на кръвната захар и отблъсква внезапния глад – все важни фактори за намаляване и поддържане на теглото. Проучванията също показват, че елдата подобрява циркулацията и намалява холестерола.

Пълнозърнест хляб
Ако се стремите към плосък корем сигурно вече сте се отказали от хляба. Но не избягвайте пълнозърнестия хляб напълно. Както при пълнозърнестата паста, получавате всички три части на зърното, както и фибри, които увеличават ситостта и предотвратяват преяждането. Само внимавайте, защото много от хлябовете в магазина са пълни с подобрители и оцветители или са смес от пълнозърнесто и друго брашно. Струва си да похарчите малко повече пари за хубав пълнозърнест хляб, какъвто можете да намерите във фурните и пекарните.
 

Виж още

Болезнена менструация – причини и лечение
02.05.2017 г.
Болезнената менструация се характеризира с болезнени мускулни крампи в корема, които могат да се разпространят до гърба и бедрата. Болката понякога може да представлява интензивни спазми, а друг път да е по-скоро тъпа, но постоянна
Здрава кожа на лицето. Домашна маска за лице.
Домашни маски за лице
28.04.2017 г.
Здрава кожа. Маски за лице. Домашна маска за лице - суха и мазна кожа, против бръчки. Маски с : авокадо, кисело мляко, мед, краставица, банан, киви , портока, лимон 

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай