Най-добрите храни за плосък корем – Част 1

Тренирате редовно, правите безбройни повторения коремни преси и прекарвате много време на пътеката, но все не получавате резултата, който желаете – плосък и оформен корем с видими плочки. Тъжната истина е, че колкото и коремни упражнения да правите, няма да видите плочки, ако талията ви е покрита с мазнини.

„Плочките се правят в кухнята” вече е клише, но продължава да е вярно. За плосък корем е важно не само да се откажем от вредната храна, а и да наблегнем на такава, която съдържа фибри, антиоксиданти и протеини. Ето няколко от най-добрите храни за тази цел:

Бадеми
Тези вкусни ядки съдържат засищащи протеини и фибри, както и витамин Е, който е мощен антиоксидант. Те са също добър източник на магнезий, минерал, от който тялото се нуждае, за да произвежда енергия, да изгради и поддържа мускулна тъкан и да регулира нивата на кръвната захар. „Стабилните нива на кръвна захар помагат да се предотврати желанието за вредни храни, което може да доведе до преяждане и покачване на теглото,” казва д-р Дейвид Катц, професор в университета Йейл. Но това с което бадемите са най-ценни е тяхната способност да блокират калориите. Проучванията сочат, че строежът на техните клетъчни стени може да помогне да се намали усвояването на всичката им мазнина.

Ябълки
Едно проучване от 2003 показва, че жени с наднормено тегло, които са консумирали три ябълки или круши на ден за три месеца, са свалили повече тегло от жени, които са имали подобна диета, но с овесени бисквити вместо плодове. „Една голяма ябълка има 5 грама фибри, но също така е почти 85% вода, което помага да се чувстваме сити,” обяснява Елиза Зийд, регистриран диетолог.

Горски плодове
Повечето са пълни с фибри, а колкото повече фибри консумираме - експертите препоръчват между 25 и 35 грама всеки ден, толкова по-малко калории усвояваме от всички останали храни. Горските плодове са също богати на антиоксиданти, които не само ни защитават от хронични заболявания, а и помагат да получаваме по-добри резултати от тренировките. Те подобряват кръвотечението, а това може да помогне на мускулите да се съкращават по-ефикасно.

Зеленолистни зеленчуци
Зеленолистните зеленчуци имат ниско съдържание на калории. Една чаша спанак съдържа само около 40 калории, а чаша броколи има 55 калории и задоволява 20% от дневните нужди от фибри на тялото. Повечето зеленолистни са и добър източник на калций, който е важен за съкращаването на мускулите. С други думи, те помагат на тренировките.

Зеленчукова супа
Проучвания, проведени в университета в Пенсилвания, показват, че хора, които са яли супи на основата на зеленчуков бульон два пъти на ден, са били по-успешни в отслабването от тези, които са приемали същото количество калории от твърди храни. Освен това те са чудесен начин да консумирате зеленчуци.

Банани
Подутият стомах може да накара и най-стегнатият корем да изглежда като шкембенце. Можете да се преборите със задържането на газ и вода с банани. Едно проучване открива, че жени, които са консумирали по един банан два пъти на ден преди основното хранене за 60 дена, са намалили подуването с 50%. Освен това този плод е чудесен източник на калий, който помага да се намали задържането на вода.

Зелен чай
Зеленият чай може да направи времето ви прекарано в спортната зала по-ползотворно. Скорошно проучване показва, че хората, които пиели между 4 и 5 чаши зелен чай на ден и тренирали 25 минути, са изгорили повече мазнини от корема от тези, които са тренирали, но не са пиели чай. Причината е, че зеленият чай съдържа катехини, антиоксидант, който се бори със запаса от мазнини около талията.
 

Виж още

Храни и напитки, които борят махмурлука!
Как да се справим с махмурлука?
24.04.2017 г.
Храни и напитки, които да борят махмурлука и да намалят отрицателните реакции на тялото към алкохола - вода, чай от мента, джинджифил, сок от кислеи краставички, банани , фурми, крекери.

Колко често трябва да правим секс?
21.04.2017 г.
В даден момент от живота си много двойки си задават въпроси, свързани с това дали правят достатъчно секс или пък прекалено много и колко секс правят останалите двойки. Отговорите не са напълно ясни, но доста секс терапевти са говорили по темата. Ето какво казват.

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай