Как да се отървем от менструалните болки с природни средства?

30.08.2017 г.
227 прочитания
0 коментара

Много жени страдат от една определена болка, която няма как да бъде констатирана като заболяване. Менструалните болки се срещат сред над 75% от жените по целия сват, а силата на болката при всяка дама е различна. Има представители на женския пол, които не просто не успяват да издържат на това „мъчение“, но и около 9% от жените получават припадъци по време на „специалната“ седмица.

Менструалните спазми болят и са склонни да бъдат много, много неприятни. Най-лесният начин за облекчаване на тази болка е да се пие хапче, или нещо, което по естествен начин може да бъде добро за тялото. Съществуват, обаче, домашни рецепти и методи, които да облекчат неприятното усещане и да заспите спокойни и щастливи.

Днес ви предлагаме няколко естествени метода за облекчение на менструалните болки:

Вода – може да ви се стори дори смешно, но приемането на повече вода в тези дни от месеца, не само ще ви накара да се чувствате по-свежи, но ще намали подпухналостта и ще омекоти острата болка.

Намалете солта – приемането на храни, съдържащи повече сол, неутрализира благоприятния ефект, който водата оказва върху тялото ви. Не е необходимо да я изключвате напълно от менюто си, разбира се. Просто се въздържайте от твърде солена храна, снаксове и чипсове.

Джинджифиловият чай е добро решение - Този чай е лек за всяко възпаление и е идеален за облекчаване на болки от почти всяко естество, включително и менструални болки.

Отбягвайте кафето – Макар да сте силно привързани към чашата топло и ароматно кафе, което пиете всяка сутрин, то си дайте почивка от него поне за 2 или 3 дни. Кофеинът, който приемате със сутрешното кафе, значително увеличава спазмите. Ако не можете да се откажете от него, то поне опитайте с безкофеинов заместител.

Бананите - Бананите са идеални за подуване на корема, което се случва по време на менструация, тъй като те са пълни с калий.

Упражнения – обратно на хорското схващане, движението влияе в пъти по-благоприятно върху женското тяло по време на цикъл, отколкото лежането в леглото. Разхождайте се или правете леки упражнения, с които да раздвижите мускулите на корема и усилията ви ще бъдат многократно възнаградени.

ВАЖНО! Да правите упражнения съвсем не означава да претоварвате тялото си. Ако упражнявате някакъв вид спорт, в тази част от месеца не прекъсвайте тренировките, но преминете на по-лек режим.

Добър сън и почивка - хормоните имат нужда от почивка! Релаксирайте по най-добрия за вас начин.

Мента – чай, отвара или дори 20 мл. ментов ликьор вършат чудеса. Ефектът е сравнително бърз и облекчава менструалните болки при дамите.

Виж още

9 начина да се събудите щастливи (без кафе)
30.08.2017 г.
Ако ви е трудно да се събуждате сутрин или сте кисели, когато го направите, една здравословна сутрешна рутина може да подобри настроението ви и да ви направи по-продуктивни за целия ден. Вижте как да се събуждате винаги щастливи
Силата на дрямката
28.08.2017 г.
Дрямката може да предложи много ползи, особено ако е в онзи лежерен период точно след обяда. Разберете как можете да се възползвате от една бърза дрямка и как да ѝ намерите място в ежедневието си

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай