Как да изглеждаме и да се чувстваме по-млади – Част 2

10.11.2017 г.
166 прочитания
0 коментара
Увеличете колагена

Освен консумацията на правилните храни и нанасянето на правилните кремове и грижи, важно е да се погрижим за здравето си отвътре навън и да се раздвижим. Според последните научни изследвания умереното движение като джогинг и каране на колело за по 20-30 минути два или три пъти седмично може да подпомогне увеличаването на колагена в кожата. Колагенът е протеинът, който кара кожата да изглежда еластична и млада. Започнете тренировъчен режим, като си направите мотивираща плейлиста. Проучванията показват, че това може да ви помогне да спазвате режима си дългосрочно.

Яжте подходящите въглехидрати

Вярвайте или не, картофите са пълни с антиоксиданти. Експертите препоръчват да ядете 1 среден картоф на ден. Това количество не само ще ви засити, но и ще ви помогне да се преборите с щетите от свободните радикали. Важно е да изберете правилния тип картофи. Потърсете картофи с тъмно синьо, лилаво или жълто оцветена вътрешна част, което показва, че има каротеноиди и фитонутриенти. След като са готови да бъдат приготвени, варете ги измити и необелени, за да се запазят всички витамини и хранителни вещества. Когато завършите готвенето, запазете водата от варенето и я използвайте отново за супа или яхния. Извлечете максимума от картофите, като им се насладите с една супена лъжица масло, пълномаслено мляко или зехтин. Фитонутриентите правят мазнините разтворими и едно леко поръсване със зехтин, например, е достатъчно, за да получите аромата, който жадувате, без да прекалите с калориите.

Пийте смути с кокосово масло всеки ден

Добавянето на чаена лъжичка кокосово масло към смутито е лесен начин да получите дневната си доза от здравословни мазнини. Уверете се, че сте включили разнообразие от съставки, като замразени ягоди, нарязани банани и листа спанак заедно с течностите и кокосовото масло. Кокосовото масло може също така да помогне за ограничаване на глада, като ви засити до следващото ви хранене.

Правете си маска с въглен всяка седмица

Използван в Япония и Азия от векове, въгленът може да ексфолира кожата, да свие на порите и да извлече бактерии и замърсявания. Разтривайте маска за лице с въглен за 10 минути веднъж седмично.

Мийте лицето си правилно

Опитайте техниката „измий и задръж“. Намокрете хавлиета кърпа с топла вода и почистете лицето си както обикновено. За да задържите влагата, нанесете вазелин до пет секунди след като сте се измили. След това избършете излишния вазелин.

Елиминирайте определени храни и вземайте добавки

Елиминирането на млечните продукти от диетата ви може да доведе до по-малко подуване и подпухналост, както и положителна разлика в начина, по който изглеждате и се чувствате. Ежедневното приемане на добавки като калций и рибено масло също могат да ви помогнат да се чувствате и да изглеждате по-млади.

Виж още

Най-подходящите вина за вашето здраве
08.11.2017 г.
Представете си свят, в който виното е декодирано на базата на лечебните ползи, които предлага. Можете да се разходите по пътеката на любимия ви винен магазин и да потърсите вино, което не само има плътен вкус, плодови нотки или сух завършек, но също така се грижи за вашите уникални здравни нужди
Как да се справим с въшките
06.11.2017 г.
Въшките са неприятен проблем, който се появява поне веднъж в живота на всеки. Колкото по-рано установим наличието им, толкова по-добре. Бързата реакция и превантивните мерки могат да намалят тяхното разпространение и шанс да се върнат.
Как да изглеждаме и да се чувстваме по-млади – Част 1
02.11.2017 г.
Ключът към това да изглеждате и да се чувствате по-млади е да се справите с остаряването още в основата му преди да е започнало да се показва на повърхността. За да поддържате кожата и тялото си здрави започнете отвътре, като следвате тези съвети от специалистите.

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай