Как да изглеждаме и да се чувстваме по-млади – Част 1

02.11.2017 г.
148 прочитания
0 коментара
Ключът към това да изглеждате и да се чувствате по-млади е да се справите с остаряването още в основата му преди да е започнало да се показва на повърхността. За да поддържате кожата и тялото си здрави започнете отвътре, като следвате тези съвети от специалистите.

Подобрете еластичността на кожата

Фактори като напрежение, тютюнопушене или лоша диета могат да повредят мазнините и протеините в тялото, особено в кожата. Ето защо хората трябва да ядат мазнини, особено тези с високо съдържание на антиоксиданти. Те помагат на кожата да се възстанови и намаляват отпускането на кожата. Мазнините също действат като носители, транспортиращи жизненоважни фитонутриенти от плодовете и зеленчуците, които ядем, в тялото. За да получите здравословните мазнини, от които се нуждаете, добавете 2-3 маслини Каламата във вашата диета всеки ден. Маслините Каламата съдържат суперконцентрирано количество антиоксидант, наречен хидрокситирозол, така че ще получите ползата от антиоксидантите, без да се натоварвате с калории. Опитайте маслините като обикновена закуска между храненията, като топинг за пици или като дип или паста.

Предотвратете вредата от слънцето

Повредената от слънцето кожа може да стане суха и груба, което води до редица проблеми с кожата, включително тъмни петна, фини линии, неравенства и бръчки. Дерматолозите препоръчват консумиране на повече фитонутриенти, в допълнение към носенето на слънцезащитен крем с SPF 30 ежедневно. Един лесен начин да си спомните какво да ядете, е да изберете ярко оцветени плодове и зеленчуци. Червените храни са пълни с антоцианини или флавоноидни съединения, които се борят със свободните радикали и предотвратяват окислителното увреждане в клетките. Оранжевите и жълти храни са богати на каротеноиди, които също помагат за понижаване на свободните радикали и оксидативния стрес. Зелените храни съдържат хлорофил, който увеличава производството на кръвни клетки, подобрява кислородния поток, повишава детоксикацията и стимулира циркулацията. И накрая, сините и лилавите храни осигуряват здравето на кръвоносните съдове.

Удвоете ползата от богатите на фитонутриенти храни и ги добавете към вашите собствени рецепти за маски за лице. Прилагането на тези храни директно върху лицето ви позволява фитонутриентите и витамин С да се абсорбират директно в кожата. Тези маски помагат да се хидратира кожата и да се отървете от мъртвите клетки.

Намалете бръчките

Хилароновата киселина е киселина, която се намира естествено в лактите, ставите и кожата и е доказано, че задържа влагата и намалява появата на фини линии и бръчки. С напредване на възрастта производството на хиалуронова киселина намалява, затова специалистите препоръчват да се използва овлажнител за лице с хиалуронова киселина, за да се насърчи лицето да произвежда повече от тази полезна киселина.
 

Виж още

Храната има пряко влияние върху здравето на нашия мозък.
Да се преборим с Алцхаймера
31.10.2017 г.
Храната има пряко влияние върху здравето на нашия мозък. Храните, които трябва да включим и изключим от нашето меню.
Подобряване на имунитета с хранене
Да подобрим имунитета си /Част 2/
30.10.2017 г.
Определени храни идват на помощ за подобряване на имунната система. Здравето обаче идва преди всичко отвътре и ако не се храним правилно, рано или късно това ще ни се отрази.
Чудодейните свойства на пелина
29.10.2017 г.
Пелинът е дълбоко свързан с традиционната медицина и вярвания. Неслучайно му приписват чудотворни свойства. Днес билката е ценена най-вече заради апетитовъзбуждащите си и противопаразитни качества, а ползите ѝ са многобройни.

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай