Как да избегнем летните настинки

21.06.2017 г.
98 прочитания
0 коментара

По всяко едно време на годината може да станете жертва на настинката. Хремата, болките в гърлото, кашлицата и кихането, свързани с настинката, ще ви държат под одеялото, заобиколени от носни кърпички. Но най-накрая е лято и кой иска да си седи вкъщи? Зимните настинки са причинени от риновируси, но през лятото причина са по-устойчивите ентеровируси. Иронията за летните настинки е, че могат да са по-продължителни от зимните и може да ви накарат да се чувствате по-зле. Следвайте тези съвети, за да сте здрави през целия сезон.

Преборете бактериите
Точно като нас, бактериите виреят по-добре на по-топло. Лятото обикновено е изпълнено с пътувания до морето, ходене на басейн, барбекюта и градински партита, където е по-верочтно да сте в контакт с различни микроби. Ако пътувате това лято,пазете се от микробите в автобусите и хотелите. Един от най-важните начини да блокирате вирусните предавания е винаги да миете ръцете си добре. Ако нямате достъп до мивка или сапун или вода, носете си антибактериален гел или кърпички. Също за всеки случай може да си вземете продукти, облекчаващи настинката като физиологичен солен разтвор, ацетаминофен и ибупрофен.

Постепенно си изградете летен тренировъчен режим
Вълнението от лятото може да ви мотивира да увеличите физическата си активност, но тренировките могат също да ви направят уязвими към инфекции. Хората, които не са били много активни през зимата трябва постепенно да увеличат физическата си дейност, защото ентеровирусът е единствената инфекция, която се свързва с упоритите упражнения. Вместо спринтове и интензивни тренировъчни режими в началото на лятото, опитайте лесни, по-малко интензивни тренировки.

Пийте много вода
С покачването на температурите е важно да се уверите, че тялото ви задържа достатъчно вода. Независимо дали тренирате навън или просто седите на слънце, сте под риск от дехидратация. Редовното пиене на вода през деня помага на тялото ви да елиминира вредни токсини и отпадъчни материали, които могат да изложат на риск имунната ви система. Ако ви е трудно да пиете вода, опитайте да я смесите със свежи плодове и билки.

Внимавайте с климатиците
Колкото и да сте изкушени да увеличите климатика през горещия летен ден, по този начин правите тялото си по-уязвимо към инфекции. Преминаването от топла към студена среда може да потисне имунната система, а и по-студената среда изсушава защитната мукусна мембрана на носа. Използвайте климатика си, когато е нужно, но го поддържайте на ниска или средна степен, за да може тялото ви постепенно да се приспособи към смяната на температурата.

Подсилете имунитета си
Не подценявайте силата на продуктите в кухнята си. Може да опитате храни, които естествено подсилват имунната система и лесно се намират в магазина. Риган, градински чай, джинджифил, чесън и други суперхрани могат да засилят защитните способности на организма.
 
 

Виж още

Фитнес ходене
БЪРЗО ХОДЕНЕ – ЗА КОНТРОЛ НА ТЕГЛОТО, КРЪВНОТО, СРЕЩУ ИНФАРКТ И ИНСУЛТ
15.06.2017 г.
Бързото ходене е чудесен начин да влезете във форма и да я запазите. Ако обичате да ходите, можете да превърнете обикновената разходка във физически натоварена практика. Фитнес ходенето е чудесен начин за подобряване на физическата форма, за здраве и благосъстояние. Както при всички други упражнения, добрите техники помагат да успеете да извлечете всички предимства и да се намали рискът от нараняване по време на тренировъчната практика.
 

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай