Храни, с които да преборите тревожността!


Стресът и тревожността се преборват с храна!

Независимо дали чувствате хронична тревожност или имате случайни пристъпи на стресови мисли и чувства, диетата ви може да ви помогне. Някои съставки съдържат специфични хранителни вещества, предназначени да ви накарат да се почувствате по-добре психически, емоционално и физически. Ето седем вкусни, богати на хранителни вещества храни, които ще направят точно това. Но имайте предвид, че въпреки че тези храни могат да ви помогнат да се почувствате по-добре, когато се съчетаят с други форми на лечение като лекарства и терапия, не трябва да забравяте да се консултирате с вашия лекар, преди да направите каквито и да е промени в ежедневието си.


Нахут

Нахутът е с високо съдържание на желязо, което е чудесно средство за облекчаване на стреса и подобряване на цялостното състояние, защото симптомите на дефицита на желязо включват замайване, липса на апетит, нарушен сърдечен ритъм и депресия.
 

Черен шоколад

Черният шоколад намалява напрежението и повишава нивата на серотонин, което го прави идеалната храна, богата на антиоксиданти, на която да се насладите, когато се чувствате неспокойни и тревожни.
 

Киноа

Една купа с киноа ще ви помогне да се преборите с депресията, предизвикана от тревожност. Киноата е пълна с протеини и действа като антидепресант, когато се консумира редовно. Направете си вкусна и здравословна вечеря с киноа и зеленчуци и се погрижете за психическото си здраве.


Лайка

Пиенето на чай от лайка е един от най-добрите начини да се отпуснете след стресиращ ден. Лайката съдържа кризин, който е флавоноид, който ви помага да заспите и да се отпуснете в резултат на това.
 

Авокадо

Авокадото е с високо съдържание на мононенаситени мазнини, които спомагат за стабилизирането на нивата на кръвната захар, които могат да причинят умора, главоболие и проблеми с концентрацията. Освен това авокадото ще ви засити за по-дълго време, което означава, че ще сте по-малко склонни да ядете от напрежение, когато енергията ви спадне следобед.


Портокал

Цитрусовите аромати могат да подобрят настроението, което прави портокалът изключително подходяща храна за моментите, когато се чувствате депресирани или тревожни. Можете ядете портокали самостоятелно, да ги сложите в салатата или да ги изцедите на сок.
 
"Верният път към здравето"
Здравето е най-добрият подарък, който ви е даден!!! Затова си заслужава да намерите правилния начин да го поддържате. Следете нашия сайт, където екипът на "За здравето" ще ви помогне с още полезни съвети:
  • Камъните в бъбреците. Причините за поява и начини за предпазване /Част 2/
  • Диабет - да намалим вероятността той да ни застигне!

Виж още

Вода с лимон - лимонада
Вода с лимон - ползи от комбинацията
25.10.2018 г.
Доста често се храним или пием с неща за които знаем, че са полезни, но не знаем защо и как дейтват. Ето ползите от комбинацията вода и лимони.

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай