БЪРЗО ХОДЕНЕ – ЗА КОНТРОЛ НА ТЕГЛОТО, КРЪВНОТО, СРЕЩУ ИНФАРКТ И ИНСУЛТ

15.06.2017 г.
169 прочитания
0 коментара
           Бързото ходене е чудесен начин да влезете във форма и да я запазите. Ако обичате да ходите, можете да превърнете обикновената разходка във физически натоварена практика. Фитнес ходенето е чудесен начин за подобряване на физическата форма, за здраве и благосъстояние. Както при всички други упражнения, добрите техники помагат да успеете да извлечете всички предимства и да се намали рискът от нараняване по време на тренировъчната практика.
          Бързото ходене е като състезание по спортно ходене и може да се практикува на открито или на бягаща пътека във фитнеса или у дома. Преди да започнете, трябва да се снабдите с подходящи обувки. Добрите обувки, които са ви удобни и по мярка, ще ви позволят да извлечете максимума от вашата разходка, като същевременно ще минимизират евентуалните болки и схващания.
         Няколко съвета :
         Пръстите трябва да са нагоре, петата първа трябва да докосне земята. Кракът трябва меко да се плъзга по земята. Пръстите последни трябва да докоснат пода. Придобийте съответната инерция, натискайки върху пръстите. Балансирайте движението на ръцете. Те трябва да са сгънати под ъгъл от 90 градуса. Отпуснете китките и стиснете юмруците, без да ги насилвате. Отпуснете раменете. Дръжте лактите близо до тялото. Ръцете, повдигнати малко напред. Балансирайте ръцете си, следвайки движението на краката. Когато вдигнете левия крак, дясната ръка трябва да върви напред. Бедрата трябва да са в неутрално положение: нито напред, нито назад. Леко завъртайте бедрата, докато се движите. Когато десният крак се движи напред, дясно бедро трябва да се завърти напред. Движението трябва да е естествено. Не се насилвайте.
        Защо да ходим? Причините са много.
За да контролирате теглото си. За да живеете по-дълго. За да се подобрите настроението ви.
За да се запаз
ят костите здрави и мускулите – подвижни. За да се намали рискът от инфаркт и инсулт. За да контролирате кръвното си налягане.
Бързото ходене е лесно и приятно. Просто следвайте тези стъпки, за да увеличите темпото постепенно..
Важна забележка: Преди да започнете тренировъчна програма, консултирайте се с Вашия лекар, ако не сте се упражнявали наскоро или ако никога не са упражнявали.

 
Източник: Превод и редакция: София Стойчева, източник: Caltrate

Виж още


Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай