Артрит – кои храни да консумираме и кои да избягваме / част 2 /

 
 

Храните, които да консумираме при борбата с артрит


Ако страдате от артрит, това с което се храните, може да облекчи или засили болката ви. Има определени храни, които е добре да включите към диетата си и такива, които да избягвате на всяка цена.  Най-хубавото е, че този тип хранене ще подпомогне цялостното ви здраве.
Най-добрият начин да получите необходимите витамини и минерали е чрез храната. Много проучвания показват, че хората с определени диети са много по-здрави. Така че вижте кои са най-добрите храни при артрит.
 

Приемайте омега - 3 мастни киселини

Хранителна добавка  - Омега - 3 мастни киселини
Омега-3 мастните киселини са полиненаситени мазнини, които имат противовъзпалителен ефект, поради което могат да бъдат изключително полезни за страдащите от артрит. Увеличете приема си на омега-3, като добавите към диетата си ленено семе, конопено семе, чия семена, орехи и други семена и ядки.



 


Добавете куркума (куркумин)

Бурканче с лъжичка куркума (куркумин)
Според проучванията куркумата и по-специално куркуминът, който се съдържа в нея, има противовъзпалително действие при хора с много автоимунни заболявания, включително псориазис. Доказано е, че куркумата помага за намаляване на болката, възпалението и сковаността при ревматоиден артрит. Направете си къри и започнете да добавяте куркума към ястията, когато готвите. Тази подправка е чудесна за овкусяване на зеленчуци, супи и всякакви печива. Можете също да я вземате под формата на добавка.


 

Приемайте храни богати на витамин С


Чаша прясно изцеден сок от лимони и портокали, богати на витамин С
Храните, които имат витамин С, като например портокали, ягоди и киви, може да са полезни при лечението на симптомите на остеоартрит, но проучванията не са наблюдавали същия ефект при автоимунен артрит. Ако ядете плодове редовно, най-вероятно вече получавате достатъчно количество витамин С, но имайте предвид, че може да си го набавите и от цветните чушки камби, както и от спанака.



 

"Яжте дъгата"


Най-важното е, че трябва да ядете повече цели храни. Не се притеснявайте толкова за специфичните микро и макронутриенти. Красотата е в това, че ако ядете цели и цветни храни, ще получите широк спектър хранителни вещества - природата ще се погрижи да ви осигури много микронутриенти и макронутриенти. Цветната диета не е само полезна при артрит, но е също полезна за постигане и поддържане на здравословно тегло. Отслабването намалява натиска върху ставите и може да помогне за облекчаване на болката и възпалението.
 
"Верният път към здравето"
 
Здравето е най-добрият подарък, който ви е даден!!! Затова си заслужава да намерите правилния начин да го поддържате! 
Следете нашия сайт, където екипът на "За здравето", скоро ще ви запознае с още по темите:
  • Артрит – кои храни да консумираме и кои да избягваме / част 2 /
  • Ползи за здравето от кросфит /Част 2/

Може да използвате

Хранителна добавка за здрави стави, кости и сухожилия Неофлексин 30
СТАВЕН КОМПЛЕКС НЕОФЛЕКСИН®
При проблеми в ставите, костите, хрущялте и сухожилията!


Неоставит 60+60 диетични храни за специални медицински цели
НЕОСТАВИТ ® М
Подходящ при артрози, травми в ставите, костите и сухожилията!​

Виж още

Баща и бебе, спят спокоен сън
По-добро хранене, по-добър сън
10.12.2018 г.
Възстановяването и съня са жизнено важни за нашия организъм. С лека промяна в хранителният режим, може да подобрим пълноцено съня си.

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай