9 начина да се събудите щастливи (без кафе) – Част 2

01.09.2017 г.
45 прочитания
0 коментара


5. Сменете мелодията си 
Шумната, пиукаща аларма, която чувате всяка сутрин може да ви причинява стрес. Нагласете алармата си на спокойна мелодия като чуруликането на птици или водопад, вместо на груби звукови сигнали или песни. Доказано е, че тези по-меки и успокояващи звуци допринасят за вътрешния мир.

Пуснете и любимата си песен. Музиката всъщност увеличава нивата на антитела, а това може да приповдигне настроението, да подобри имунитета и да намали нивата на хормоните на стреса. Изследванията показват, че когато съзнателно се опитвате да сте по-щастливи, веселата жизнена музика може да ви помогне. Пуснете любимата си радио станция, докато се оправяте сутрин и също изберете весели песни за пътя до работа.

6. Опитайте тези аромати 
Някои аромати като мента могат да приповдигнат настроението, да повишат концентрацията и да изострят ума. Проучванията показват, че етеричното масло от мента може дори да ви помогне за по-продуктивна тренировка.

Етеричните масла или свещи до леглото или ментова дъвка след като си измиете зъбите могат да подобрят вниманието ви сутринта.

7. Пренаредете нощното си шкафче
Ако нямате снимки или дрънкулки на нощното си шкафче, значи е време да добавите. Умът и сърцето ви ще ви благодарят.

Когато се събудите, виждането на снимки на нощното ви шкафче може да ви донесе чувство за носталгия, което предизвиква успокоение на ума и може да подобри настроението ви. Отделете време да си изберете значими за вас фотографии и сувенири и вижте как сутрешното ви настроение ще се подобри.

8. Възползвайте се от слънцето
Когато ви е трудно да се събудите, светлината може да бъде най-добрия ви приятел. Включете осветлението в спалнята, вдигнете всички щори и пуснете слънцето в дома си. Една разходка навън също може да сътвори чудеса.

Когато се изложите на светлина рано сутрин, нивата на серотонин в тялото ви се покачват, а по-високите нива на серотонин подобряват настроението, повишават енергията и спомагат за добрия сън по-късно.

9. Усмихвайте се
Не забравяйте, че сутрините могат да са забързани за всички. Опитайте съзнателно да си напомняте да запазите спокойствие и да мислите за хубавите неща в живота. Поемете си дълбоко дъх няколко пъти и се усмихнете. Едно проучване показва, че хората, които се усмихват в стресови ситуации, имат по-нисък сърдечен ритъм от тези, които не го правят. А усмивките са заразни.

И независимо дали имате нужда от отдушник или просто искате да приповдигнете настроението си, отделете си пет минути за човек, който ви прави щастливи сутрин. И двамата ще спечелите.
 

Виж още

9 начина да се събудите щастливи (без кафе)
30.08.2017 г.
Ако ви е трудно да се събуждате сутрин или сте кисели, когато го направите, една здравословна сутрешна рутина може да подобри настроението ви и да ви направи по-продуктивни за целия ден. Вижте как да се събуждате винаги щастливи

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай