7 начина да правим коремни преси

Коремните преси са важна част от тренировъчния режим на всеки спортуващ човек. Добре е обаче да не се ограничавате само с класическата коремна преса, защото така тренирате само една част от мускулите си, а и тялото свиква с движението и то губи ефективността си. Подобрете тренировката си с тези седем варианта на коремната преса.

Стандартна коремна преса

Стандартната коремна преса е най-основната форма на движението и е основата за изграждане на по-силен център. Легнете по гръб и свийте краката в коленете. Сложете ръце на тила. Използвайте мускулите на корема, за да повдигнете главата и раменете си към тавана, на височината на плешките.

Ако искате да направите упражнението малко по-сложно, повдигнете цялата горна част на тялото си до седнало положение.

Кръстосана коремна преса

Застанете в поза като за стандартна коремна преса. Но вместо да се надигате нагоре, извийте горната част на тялото си диагонално – десният лакът към лявото коляно. Върнете се в изходна позиция и повторете, като редувате страните.

Обратна коремна преса

Легнете по гръб с ръце на земята от двете страни. Извийте тялото в ханша, така че краката ви да са във въздуха, леко свити в коленете и успоредни на пода. Използвайки мускулите в долната част на корема, повдигнете леко гърба от земята.

Коремна преса с повдигнати крака

Легнете по гръб с ръце и крака нагоре във въздуха. Стегнете корема и повдигнете ръцете към стъпалата си. Отпуснете се назад и повторете.

Колело

Застанете в поза като за стандартна коремна преса. Повдигнете краката успоредно на пода и ги свийте в коленете. Повдигнете се като извиете левия лакът към дясното коляно и изпънете другия крак. След това разменете краката.

Странична коремна преса

Легнете на една стана със свити колене. Извийте леко горната част на тялото си, така че главата, раменете и свитите ви ръце да са на пода. Повдигнете раменете и гърдите си нагоре и повторете.

Руско извиване

Седнете и свийте тялото във формата на V, балансирайки така че краката ви да не докосват пода. Вземете малка тежест в ръце и започнете да въртите горната част на тялото си на едната и на другата страна.

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай