7 изненадващи виновника за напълняването – Част 1

Смятате, че диетата ви е здравословна и хранителна, а фитнес режимът ви е безупречен и затова ви е чудно защо продължавате да качвате килограми или просто не можете да се отървете от излишното тегло. Но знаете ли, че определени аспекти от ежедневния ви живот могат да попречат на способността ви да отслабвате? Някои от тях са погрешно смятани за здравословни навици, докато други са неща, за които може би просто не сте се замисляли. Но може би точно те са причината стрелката на кантара да не помръдва (или да помръдва, но не в желаната посока). Вижте кои са изненадващите виновници за напълняването:

Нискомаслени храни

При положение, че ползите от „добрите“ мазнини като мононенаситените мастни киселини и полиненаситените мастни киселини са добре известни, защо все още се страхуваме от тях? Ако ви се случва да похапвате нискомаслени чипове, мъфини без мазнини и претцели без мазнини вместо сурови ядки, зеленчуци и хумус или ябълка и фъстъчено масло, нищо чудно, че стрелката на кантара не помръдва. Здравословните мазнини ви помагат да останете сити за по-дълго и дори да се преборите с апетита. Храненето с мононенаситени мазнини (като авокадо, масло от ядки, ядки и зехтин) може да помогне и за намаляване на мастната тъкан, според някои проучвания.

Диетични газирани напитки

Все още ли пиете диетична кола? Науката продължава да свързва изкуствените подсладители с метаболитните здравословни проблеми, включително и с повишаване на телесната маса и евентуално сърдечно-съдови проблеми, както се установява в метаанализ, публикуван миналата година. Сменете диетичните напитки с вода, газирана вода или неподсладен студен чай.

Подсладена вода

Приемът на течности след тренировка е добра идея, тъй като подпомага възстановяването, но забравяте ли да погледнете етикета? Независимо дали пиете спортна напитка или подсладена вода, която е обогатена с витамини, ако тези напитки съдържат захар, те могат да са таен източник на калории, който предизвиква наддаване на тегло. Освен ако не тренирате за събитие, което изисква изключителна издръжливост, придържайте се към обикновената вода и избягвайте спортните напитки с добавена захар.

Картофи

Картофите може и да са чудесен източник на полезни за здравето витамини и минерали и дори да устойчива скорбяла, която подпомага отслабването, но е време да спрете да се лъжете, че картофеният чипс има място в която и да е здравословна диета. Според проучване, публикувано в New England Journal of Medicine, картофените чипове оглавяват списъка на диетичните фактори, които са силно свързани с увеличаването на теглото за период от четири години.
 

Виж още

5 признака на ИПП
30.01.2018 г.
Инфекцията на пикочните пътища, позната още като ИПП, е инфекция, която най-често се среща в пикочния мехур или уретрата. Това състояние не е сериозно в самото начало, но ако остане нелекувано, може да се разпространи в бъбреците и да причини по-сериозни проблеми.

Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай