6 лесни начина да направите сутрините по-поносими

За доста хора сутрините са просто кошмарни. И докато се кълнат, че просто няма как да станат „ранни пилета“, понякога само няколко лесни промени са необходими, за да ставате веднага от леглото. Опитайте тези шест съвета, с които сутринта ще стане по-поносимa. Може и да не се влюбите в утрото, но поне ще започвате деня си по-леко.

Наспете се добре

Да, изглежда очевидно, но това е първата стъпка. Точно както отделяме време за тренировки или за приготвяне на здравословни ястия, трябва да отделяме време за сън - може би още повече, заради всички процеси, които тялото ви завършва, докато спите, като например консолидиране на паметта. Добрият нощен сън не просто ви кара да се чувствате по-малко уморени, а и ще ви помогне да станете и да се чувствате добре сутрин, защото е свързан с по-ниски нива на стрес и по-положително настроение като цяло.

Изградете си нощен режим

Опитайте да прочетете нещо на хартия, да си направите маска за лице, която ви кара да се чувствате страхотно или да се наслаждавате на успокояващ, безкофеинов чай. Докато наистина трябва да избягвате всички екрани за един час, преди да опитате да спите, ако нощната ви програма включва гледане на един епизод от любимото ви шоу, преди да изключите телевизора и да заспите, това също работи. Правейки същото нещо всяка вечер, нещо, което ви отпуска или ви прави щастливи, ще ви помогне да сигнализирате на вашето тяло, че е време да заспите.

Пригответе се още предишната вечер

Добре е да направите утрините си възможно най-лесни и без решения. Съхранявайте нещата, които използвате всяка сутрин на едно и също място. Направете си здравословна закуска предишната вечер, която трябва само да сложите в купа или да се стоплите. Пригответе си тоалета, опаковайте чантата си за фитнес и пригответе всичко, от което се нуждаете предишната вечер. Много по-лесно е да функционирате ефективно, когато можете да карате малко на автопилот, а ако ви е по-лесно да се справите със сутрешните задачи, денят ви ще започне успешно.

Опитайте да спортувате сутрин

В момента може да изглежда невъзможно, ако вече ви е трудно да се измъкнете от леглото, да станете, когато знаете, че ви чакат упражнения. Но се надяваме, че останалата част от тези съвети ще ви помогне да се събудите, а започването на деня с тренировка има безкрайни предимства (според последния съвет, сложете маратонките и любимите си съоръжения до леглото си). Ще се храните по-здравословно през целия ден, ще се чувствате по-енергично, а ендорфините ще подобрят настроението ви, което в момента изглежда невъзможно да се постигне преди обяд. Освен това, можете да се радвате на знанието, че сте го свършили и не е нужно да се притеснявате как да вмъкнете тренировка в края на деня.

Поддържайте сутрешни ритуали

Това може да е различно за всички, но важното е да правите нещо, което да ви хареса всяка сутрин, дори само за десет минути, което ви кара да се чувствате спокойни и центрирани. Може би това е спокойно отпиване на кафе, докато гледате през прозореца, или малко разтягане, което да ви накара да се чувствате по-гъвкави, по-силни и спокойни. Медитацията сутрин е изключително полезна за балансиран и продуктивен ден. Важното е, сутрин да правите нещо, което ви прави щастливи и мотивирани да започнете деня си.

Запълнете календара

Планирайте нещо, което да очаквате всеки ден от седмицата; не чакайте до петък, за да се чувствате развълнувани от това, което ви предстои. През цялата седмица отделете време за вечери с приятели, нови рецепти, за които сте развълнувани, хоби, което искате да опитате, или книга, която просто не можете да изчакате да се приберете, за да четете. Трансформирането в ранно пиле става по-лесно, когато всеки ден ви очаква една вълнуваща дейност.
 

Виж още


Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай