6 изненадващи храни, които ще ви помогнат да отслабнете – Част 1

11.01.2018 г.
319 прочитания
0 коментара
В зависимост от хранителния режим, който спазвате, вероятно сте се отказали от редица храни по различни причини – те не са били част от храната, с която нашите прадеди пещерняците са се хранили, братовчедка ви в прочела някъде, че нещо е ужасно вредно или пък някоя известна личност безпроблемно е свалила излишните килограми след като е родила, като е спряла точно тази храна. Каквато и да е причината да елиминирате определени храни от всекидневната си диета, днес ви споделяме причините, подкрепени от науката, да върнете тези храни в режима си.

Банани

Избягвате този плод, защото е с високо съдържание на захар и въглехидрати? Ако се опитвате да отслабнете, не трябва да прекалявате, но пък бананът си е здравословен и идеален за овесени ядки и смутита, закуска между храненията или пък за моментите, когато ви се прииска нещо сладко. Този плод е отличен източник на витамини и минерали и съдържа фибри. А много хора се нуждаят от повече фибри, за да се чувстват сити с по-малко калории. Ако пък задоволявате глада си за сладко с плод, вместо с бонбони, торта или понички, по-вероятно е да отслабнете.

Пълнозърнест хляб

Хлябът вече не се допуска в кухнята ви, защото не пасва на нисковъглехидратната ви диета? Яденето на пълнозърнести храни, вместо на бели, може да забърза метаболизма ви и да ви помогне със свалянето на излишните килограми. Ако не ядете пълнозърнести храни като пълнозърнести хлебни продукти, овесени ядки, ленено семе и кафяв ориз, може да ви липсват някои важни вещества като фибри, витамини от B групата и минерали. Една филийка пълнозърнест хляб може да съдържа между 12 и 20 грама въглехидрати, така че пак можете да ограничите въглехидратите без да се лишавате от хляба.

Авокадо

Избягвате гуакамолето, защото се притеснявате, че авокадото съдържа прекалено много мазнини и калории? Тези мазнини са под формата на мононенаситени мастни киселини и полиненаситени мастни киселини и са полезни за вас. Едно проучване открива, че когато хората консумират повече полиненаситени мазнини, отколкото наситени мазнини, те качват повече мускулна маса и по-малко телесни мазнини, отколкото хората в проучването, които са консумирали подобно количество наситени мазнини. Друго изследване открива, че консумацията на авокадо се асоциира с по-добро качество на диетата и цялостен прием на вещества. Нарежете една трета от авокадото и го сервирайте на закуска или добавете четвърт авокадо в смутито с манго. Комбинирайте свежи зеленчуци с гуакамоле, когато огладнеете следобед и бързо ще се заситите.

Виж още


Все още няма коментари. Бъди първият, който ще напише коментар!

Напиши коментар

Потвърждавам, че съм човек
Публикувай